Wycieczka edukacyjna do Torunia w ramach programu Szkoła Promocji Zdrowia

14 czerwca klasa 3E4 w ramach programu Szkoła Promocji Zdrowia wyjechała do Torunia  na wycieczkę edukacyjną.

Na miejscu oprócz tradycyjnego zwiedzania Torunia czekały na nas liczne atrakcje.

Przeszliśmy Ścieżką Dorastania w Centrum Innowacji Edukacji podczas której zobaczyliśmy wystawę o nas samych, o tym jak dorastamy i jakie emocje nam towarzyszą.

Odwiedziliśmy również „Niewidzialny Dom” , w którym odbyliśmy interaktywną podróż w niewidzialny świat i mogliśmy doświadczyć  tego,  z czym na co dzień zmagają się ludzie niedowidzący.

Kolejnym punktem naszej wycieczki było poznanie ekspozycji sztuki pozaeuropejskiej w Muzeum Podróżników  im. Tony’ego Halika oraz sztuki dalekowschodniej w Muzeum Sztuki Dalekiego Wschodu.

Na zakończenie zobaczyliśmy ogród orientalny i zjedliśmy smaczny obiad.

Wycieczka została sfinansowana przez Samorząd Województwa Mazowieckiego.

Możliwość zobaczenia tylu ciekawych i wartościowych edukacyjnie atrakcji była bardzo inspirująca a wrażenia na długo zapadną nam w pamięci.

Warning: Undefined variable $meta_text in /home/users/jolant01/public_html/stara/wp-content/themes/Yorkshire/content-single.php on line 50